דף הבית » בלוג » איך לבחור מחשב לעריכת וידאו?
איך לבחור מחשב לעריכת וידאו?

איך לבחור מחשב לעריכת וידאו?

עוד לפני שנסביר ונפרט על איזה מחשב צריך לקנות לעריכת וידאו – חשוב שתדעו שככל שהמחשב יותר חזק ואיכותי, העבודות שלכם יהיו יותר מהירות וטובות. אז לא תמיד יהיה שווה לחפש את ההכי זול ולחסוך בדבר הזה.

בקצרה תדעו יש 3 דברים שצריכים לחפש בתוך המחשב שלכם: 1) מעבד טוב 2) זיכרון ראם טוב 3)כרטיס מסך טוב

רוב התוכנות הנורמאליות של עריכת וידאו צריכות לפחות מעבד של i7 ומעלה, זיכרון ראם עם מינימום 16GB, כרטיס מסך עם מינימום 4GB. אבל ככל שהכמות גיגה והראם יעלו, ככה התוכנות יעבדו לכם בצורה הרבה יותר מהירה ובלי תקיעות מיותרות שרק יכולות להפריע במהלך העבודה שלכם.


איזה תכונות צריך במחשב של עורך וידאו?

+ מעבד – התפקיד של המעבד הוא בעיקר להיות אחראי מלמעלה על כל הפעולות שעושה המחשב. כלומר מתי שאנחנו עובדים עם התוכנה של עריכת הוידאו, אנחנו צרכים לדאוג למעבד חזק מכיוון שהוא ישקיע את רוב הכוח שלו על התוכנה. והמטרה שלנו שיהיה למעבד כוח לעשות עוד דברים במקביל ולא להתעסק רק בתוכנה אחת בלבד.

+ חומרה – כאשר אתם קונים מחשב אתם צריכים לבדוק מה רמת החומרה שהתוכנה שאתם רוצים לעבוד עליה דורשת, אם חומרה ממש גבוהה אתם תצטרכו להערך עם מחשב מתאים כדי שהתוכנה תעבוד לכם כמו שצריך ולא תתקע.

+ מערכת הפעלה – אם יש לכם Windows אנחנו ממליצים לפחות על Windows 10, ואם יש לכם מחשב של אפל ההמלצה היא שיהיה לפחות את גירסת 10.13 ב- Mac. ויש למערכת ההפעלה של המחשב חלק חשוב בתוכנת עריכה.

+ כונן קשיח לגיבוי – עוד דבר שחשוב לקנות כאשר קונים מחשב לעורך וידאו, זה לקנות כונן חיצוני שיגבה אוטומטי את הדברים שעשיתם כדי שלא ילך לפח העבודה שלכם במקרה וקרתה תקלה במחשב.


האם עדיף לעורך וידאו לקנות מחשב נייד או נייח?

זה מאוד תלוי מה אתם רוצים לעשות ואיפה אתם רוצים לעבוד. אם אתם מעוניינים לעבוד מבתי קפה, מסעדות, גינות, וכל מה שלא מהבית אלא בניידות ממקום למקום – מחשב נייד זה הפתרון האולטימטיבי בשבילכם. (כמובן שיהיה חזק ומסוג טוב) אבל אם אתם מעוניינים לעבוד רק מהבית או מהמשרד, מומלץ לכם לקנות מחשב נייח מכיוון שהוא יותר מאסיבי וחזק, ויאפשר לכם לעשות עוד המון אופציות שלא תקבלו עם מחשב נייד קלאסי שתקנו.


צריכים עזרה בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!