דף הבית » בלוג » איך לבחור תוכנה לעריכת וידאו?
איך לבחור תוכנה לעריכת וידאו?

איך לבחור תוכנה לעריכת וידאו?

יש כיום בלי סוף תוכנות אשר מתאימות בשביל עריכת סרטונים או וידאו, אבל איך תדעו במה לבחור?

לכן בדיוק כתבנו את המאמר הזה, כדי להעניק לכם את האופציה לחשוב קצת לפני הרכישה או הלמידה של תוכנת וידאו חדשה שתקדם אתכם בתוך המקצוע ותעשה אתכם עורך וידאו מקצועי.


אז לשאלה איך לבחור תוכנה לעריכת וידאו יש הרבה תשובות, ונביא פה את העיקריות והחשובות שבהם:

1) מה המחיר של התוכנת וידאו המדוברת

אם התשלום הוא בחינם, אין לכם בכלל מה להפסיד פה ופשוט תנסו ללמוד את התוכנה לבד! אפילו אם התוכנה עולה ממש מעט כסף זה יכול להיות שווה את זה מכיוון שרמת הסיכון וההפסד נמוכים. אבל אם התוכנה עולה הרבה כסף, פה זה כבר קצת בעיה ולכן מומלץ שתבדקו טוב אצל עוד אנשים מהתחום האם התוכנה הזאת שווה משהו או לא.

2) מה הדרישות של התוכנה

אם התוכנה דורשת למשל שההפעלה שלה תהיה רק על מחשב שהוא ממש חזק ועוצמתי, זה יכול להיות חסרון מכיוון שלא לכולם יש מחשבים מספיק חזקים. לכן אולי האופציה לרכוש את התוכנה הזאת תהיה לכם פחות רלוונטית.

3) מה זמן הלמידה של התוכנה

כמה זמן יקח לכם ללמוד את התוכנה הזאת זה פרמטר שכדאי לקחת בחשבון. מכיוון שהזמן שלכם שווה כסף, ואם תתחילו ללמוד על תוכנה שתגזול לכם ממש את הזמן יכול להיות שאתם צריכים ללכת לכיוון של תוכנה אחרת.

4) ממי אפשר ללמוד על התוכנה

אם זה תוכנה שחדשה בשוק ולא הרבה מכירים אותה, זה יכול להיות לכם חסרון מכיוון שלא יהיה אנשים שיסבירו איך למטב את השימוש בה. (אלא אם כן אתם רוצים להיות האנשים הראשונים שמסבירים על התוכנה)

5) עד כמה התוכנה נוחה לעבודה

אם תגלו שרכשתם תוכנה והיא ממש קשה לתפעול והבנה, איזה באסה זה יהיה הא? לכן סופר חשוב לברר על התוכנה עד כמה היא מורכבת ומסובכת, או שממש לא והיא אחלה וקלה להבנה.

6) מה האפשרויות שהתוכנה מציעה

יש היום כל כך הרבה תוכנות לעריכת וידאו, שכל תוכנה מציעה פיצ'רים שונים מהשניה. לכן חשוב לבחור בתוכנה שתציע את הדברים והפיצ'רים שיהיו הכי רלוונטיים לסרטונים שאתה בעצמך עורך.


צריכים עזרה בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!