דף הבית » בלוג » איך מוצאים עבודה בעריכת וידאו?
איך מוצאים עבודה בעריכת וידאו

איך מוצאים עבודה בעריכת וידאו

ישנם מספר שלבים שאתה יכול לנקוט כדי למצוא עבודה בתור עורך וידאו או אפטריסט – ונביא פה עכשיו כמה מהטיפים העיקריים שבטוח יעזרו לך למצוא עבודה בתחום הכל כך מאתגר הזה כמו עריכת סרטונים.


1) תעדכן את הקורות החיים שלך, וגם את התיק העבודות שלך בתור עורך וידאו כדי להציג בדיוק את הכישורים והניסיון שלך, ועד כמה אתה באמת טוב כעורך וידאו. תקפיד להדגיש את כל הלימודים וההכשרה שעברת, כמו גם את כל הפרויקטים הרציניים שעבדת עליהם. תיק העבודות שלך צריך לכלול דוגמאות לעבודות הכי טובות שלך, כמו גם כל השכלה או הכשרה רלוונטית שיש לך בעריכת וידאו.

2) תשתמש באתרי אינטרנט וקבוצות לחיפוש עבודה, כמו פייסבוק, LinkedIn ועוד, כדי למצוא משרות פנויות של עורכי וידאו. אתה יכול גם לחפש הצעות עבודה באתרים ספציפיים שקשורים לתעשיית הוידאו, כמו אלה של החברות מדיה ובידור.

3) תצור קשר עם האנשי קשר שלך, אשר כוללים חברים, משפחה, עמיתים בעבודה, וכל מי שאתה עוד יכול – כדי לראות אם הם יודעים או שמעו על משרות פנויות עבור עורכי וידאו או סרטים.

4) תשתתף באירועים שקורים בתעשיית הוידאו והסרטים, כגון פסטיבלי סרטים וכנסים למיניהם, כדי לפגוש מעסיקים פוטנציאליים וליצור קשרים עם עוד אנשים מהתחום כדי להשיג עוד הזדמנויות לעבודה זמנית או קבועה.

5) תחפש חברות וארגונים באזור שלך שאולי מחפשים עורכי וידאו, ופנה אליהם ישירות כדי לברר אולי הם צריכים עובדים חדשים. אתה יכול גם לחפש הצעות עבודה בלוחות משרות מקוונים, כגון אל ג'ובס ועוד.

6) קידום ממומן זה הכלי שתוכל לשלם קצת ולחשוף את עצמך ללקוחות פוטנציאלים בגוגל או בפייסבוק, בתור עורך וידאו מקצועי.

7) קידום אורגני זה איטי אך קטלני! שם תוכל להגיע בגוגל לאט לאט לכל מי שמחפש שירותי עריכת וידאו.

8) תשקול לקחת שיעורים פרטיים או סדנאות כדי ללמוד תוכנות או טכניקות עריכה חדשות, כדי להתמקצע יותר בתחום בזמן שאתה לא עמוס בלקוחות. או להתנדב בעשיית פרויקטים עבור ארגונים ללא מטרות אישיות ועמותות חסד בשביל חשיפה.


בסך הכל, המפתח למציאת עבודה כעורך וידאו הוא להיות פרודואקטיבים, וליצור קשר עם אחרים בתעשייה ולשפר ללא הרף את הכישורים והניסיון שלכם. תתמידו ותמשיכו להגיש מועמדות למשרות עד שתמצאו את העבודה המתאימה. זה עשוי לקחת קצת זמן למצוא את העבודה המושלמת, אבל עם סבלנות ונחישות, בסופו של דבר תוכלו להשיג עבודה טובה כעורך וידאו.

צריכים עזרה בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!