איך עריכת סרטוני תדמית תורמים לקידום האתר?

סרטוני תדמית הם מרכיב חשוב ביותר בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. 

כולנו מודעים לשימוש הנעשה כיום בסרטוני ווידאו וכמה הוא נעשה פופולרי בפלטפורמות המדיה החברתיות, הרי שסרטוני תדמית יכולים להיות כלי יעיל ביותר לקידום האתר, המוצר או השירות שלכם. עם זאת, עדיין נותרה השאלה, כמה סרטוני תדמית אכן תורמים לקידום אתר אינטרנט? במאמר זה נבדוק את העניין וננסה ללמוד על היתרונות של סרטוני תדמית, נבדוק מהו המספר האופטימלי של סרטוני תדמית וכמובן נלמד כיצד ליצור קמפיין שיווקי וידאו יעיל.

היתרונות של סרטוני תדמית

סרטוני תדמית עשויים בהחלט לספק מספר יתרונות לקידום כל אתר אינטרנט. תוכן וידאו מרתק, משעשע או אינפורמטיבי יספקו הזדמנות להציג מוצרים ושירותים בצורה מושכת מבחינה ויזואלית. מעבר לסיפוק מידע רב ערך לצרכנים, הסרטונים גם יגבירו את המודעות למותג באופן התת מודע וכך ייווצרו עם הזמן יותר לידים, המרות ומכירות. האפשרות של שיתוף סרטוני תדמית בפלטפורמות שונות של המדיה החברתית, אף מסייעים לכם להגיע לקהלים נוספים מעבר לאלו שייחשפו אליהם באתר עצמו.

המספר האופטימלי של סרטוני תדמית

השאלה היא כמה. האם כדאי להעמיס על האתר סרטונים בכל נושא ובכל מוצר שאתם מבקשים להציג? אולי כדאי לרכז הכול לסרטון אחד מסכם?

אז ההחלטה על המספר האופטימלי של סרטוני תדמית לקידום אתרים צריכה להיות החלטה סובייקטיבית בהתאם למטרות ולמשאבים של האתר. באופן כללי, מומלץ להפיק סרטונים באופן עקבי תוך שמירה על איכות הסרטון שהיא חשובה על פני הכמות. סרטון שמספק מידע רב ערך ומשאיר את הצופה מעורב, יועיל יותר ממספר סרטונים באיכות נמוכה יותר. כדאי לחשוב על פרסום תוכן חדש באופן קבוע, מה שיאפשר לכם להתחבר לגולשים שיצפו ויעקבו אחר התכנים שלכם.

כדי שזה אכן יקרה אתם חייבים לעבוד באופן הכי מקצועי ולהיעזר לשם כך בשירות סטודיו לבניית אתרים.

יצירת מסע פרסום אפקטיבי לשיווק וידאו

יצירת קמפיין שיווקי ואפקטיבי באמצעות וידאו מתחילה בבחירת התוכן המתאים ביותר לקהל, למוצר או לשירות בהתאם לתוצאה הרצויה. אורך הסרטון ישפיע אף הוא על האפקטיביות שלו, שכן סרטונים דחוסים וקצרים יותר משאירים לעתים קרובות את הצופים מחוברים יותר מאשר סרטונים ארוכים וממושכים שגרמים להם לעזוב באמצע. מלבד זאת אין לשכוח כמובן הוספת טכניקות אופטימיזציה כמו מילות מפתח ושימוש בכתוביות שעשויות להשפיע גם על פרסום הסרטון והאפקטיביות שלו.

לסיכום-

סרטוני תדמית עשויים להיות דרך מצוינת לקדם אתר, מוצר או שירות, היות והם מציגים מוצרים, שירותים ומסרים בצורה מושכת מבחינה ויזואלית. המספר האופטימלי של סרטוני תדמית תלוי ביעדי האתר, במוצר או בשירות ובמשאבים הזמינים. חשוב לזכור שסרטוני תדמית ממלאים תפקיד חשוב בנוף השיווק הדיגיטלי אך אי אפשר להסתפק רק בהם. תמיד יש להתייחס אליהם כחלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק. 


מחפשים עורך וידאו? פנו אלינו עכשיו!