דף הבית » בלוג » מה לא לעשות בעריכת סרטון תדמית?
מה לא לעשות בעריכת סרטון תדמית?

מה לא לעשות בעריכת סרטון תדמית?

עריכת סרטון תדמית מפוזר עם איכות נמוכה, טקסט מוגזם ומוזיקת ​​רקע לא הולמת שלא מובילה את הצופה לפעולה הרצויה. אלו הן כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שבעלי עסקים עושים בעת יצירת סרטוני תדמית.

עולם השיווק העסקי השתנה באופן דרמטי בשנים האחרונות, משיווק טקסט ופרסום גנרי, העולם עבר להדרכה ושיווק באמצעות סרטוני תדמית של וידאו וטוב שכך! סרטונים חשובים מאוד לאנשים כי הם ממחישים את הנושא בצורה הטובה והמנוסה ביותר, ומאפשרים לקהל להתחבר לבעל העסק באופן אנושי ללא כל מאמץ או מחויבות.

יחד עם זאת, שיווק עסקי באמצעות סרטוני פרומו אינו חף מסיכונים, בואו נסתכל על טעויות נפוצות בסרטוני פרומו שעלולות לגרום לעסק שלכם יותר נזק מתועלת, ודרכים בהן תוכלו להתגבר עליהן ולהשתמש בהן לטובת העסק שלכם.


סרטון תדמית בלי אסטרטגייה

זה נראה אולי די ברור, אבל הדבר הכי חשוב שאתה צריך לחשוב עליו הוא: מה הסיבה שלך לעשות סרטון תדמית?

אחת הטעויות הגדולות ביותר שאתה יכול לעשות בשיווק וידאו היא להתחיל לצלם וליצור מבלי לדעת מה המטרה שלך. לא משנה כמה הסרטון מצחיק, משעשע, מדליק, חינוכי, וכו'.. לא סביר שתהיה לו השפעה ניכרת ללא אסטרטגיה.

השתמש במילים ובטקסט עם איכות גבוהה, אך לא גבוה מדי, אתה רוצה שהקהל שלך יבין וייהנה מהמידע שאתה מספק. חשוב לדבר על "נקודות הכאב" של הקהל שלך בצורה מושכת ורלוונטית, לדבר על הצרכים שלו והדרכים בהן תוכל להשתמש באלמנט הרגשי כדי לתת לו את המענה הטוב ביותר. לאחר מכן תבדוק את הסרטון כדי לראות אם הרגש שרצית להעביר אכן הועבר. אם אתה לא בטוח בעצמך אתה יכול לשאול את החברים או המשפחה שלך איך הם מרגישים לאחר הצפייה בסרטון, ומה המסר שהם חושבים שעבר בו.

מוזיקה לא רלוונטית

מוזיקה היא תמיד עניין של טעם, ולפעמים בחירה לא נכונה של מוזיקת ​​רקע עלולה לעוות את מה שאתה רוצה להעביר דרך הסרטון שלך. מה זה אומר בדיוק? מוזיקת ​​רקע יוצאת לתמוך במצב הרוח של הסרטון ובמה שאתה רוצה להשמיע לטוב ולרע. זכור: תוכן הסרטון שלך נועד כדי לעורר תחושות חזקות ומכוונות שתומכות בנושא שאתה מקדם ואף ליצור חיבור חזק ואיכותי בינך לבין הקהל שתרצה להגיע אליו.

אתה רוצה לעורר השראה ולהעצים את הקהל שלך, ואם תעשה זאת נכון, תבטיח את הקהל שצופה כלקוחות שלך.

בחירת המוזיקה הנכונה תעורר את התגובה הרגשית שתרצו לעורר אצל הלקוחות שלכם, ומותגים גדולים יודעים איך הקהל שלהם מרגיש כאשר ואחרי צפייה בסרטון, וכך הם מצליחים לשמור ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלהם.

לפני הדיבורים על הכוח של הבחירה המוזיקלית, תזכרו שלפחות 70% מכל הסרטונים ברשת נצפים במצב שקט. לכן אל תסתמך רק על בחירת הסאונד בשביל הכנת הסרטון שלך. אתה תרצה לוודא שהתוכן שלך עובד מצויין לקהל היעד גם ללא סאונד, וברגע שזה יקרה הערך שלך רק יגדל יותר כאשר הצופים ילחצו אם הם ירצו גם להשמיע את הסאונד.


צריכים עורך וידאו שיערוך את הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!