דף הבית » בלוג » איך לצאת טוב בתמונות?
איך לצאת טוב בתמונות?

איך לצאת טוב בתמונות?

כולם רוצים להיראות במיטבם בסרטוני הווידאו או בתמונות שלהם ובצדק. אין טעם לנסות להכחיש את השפעת המדיה החברתית על חיינו כיום ולא משנה מה המקצוע שלך, נוכחות פעילה ברשת יכולה להוביל ללקוחות חדשים ולהזדמנויות חדשות. זו גם דרך מצוינת להגביר את הביטחון העצמי שלך, מכיוון שאם יוצא לך סרטון איכותי או תמונה טובה, אתה תזכה להרבה מחמאות. יחד עם זאת אנשים רבים אינם רגילים להצטלם למצלמה, וסובלים מפחד מסויים שהם לא יראו כמו שצריך.

השאלה הגדולה היא, איך אנחנו יכולים לגרום לעצמנו להיראות יותר פוטוגניים בסרטונים ותמונות? התשובה מורכבת מאלמנטים רבים, ולמרות שאין נוסחת קסם לשינוי מיידי של המראה שלך, יש כמה אסטרטגיות שתוכל ליישם כדי לשפר את הנראות וההופעה שלך במהלך הסרטונים והתמונות. לשם כך ריכזנו עבורכם את מיטב הטיפים של מומחים בתחום. כך שתוכלו להרגיש הרבה יותר בנוח מול המצלמה, למשוך תשומת לב, ולהראות לקהל שלכם בבית מה מייחד אתכם.


טיפים להיות פוטוגני בתמונות

+ תראו ושדרו רגש במהלך הצילום +

המצלמה יכולה להיות המשפיעה הגדולה ביותר שתפגשו אי פעם מבחינת הפוטוגניות. רמות אנרגיה גבוהות או נמוכות שלך, יכולות להשפיע על היציבות והנראות בתמונה שתצא לך וזה מה שילכד על ידי עדשות המצלמה.
חייכו למצלמה, הביעו רגשות, התמקדו והשתמשו באנרגיה ובשכנוע שלכם כדי לקדם את הסרטון שלכם. זכרו שרגש יוצר חוויה של היקשרות וחיבור הלקוח מה שמוביל לקניה, והקהל אוהב לראות מישהו אמיתי דרך הסרטון.

+ הביטו ישירות על המצלמה +

לעתים קרובות אנשים מדברים למצלמה כאילו היו באירוע מול אנשים. חשוב להבין שדיבור מול קהל חי שונה מאוד מדיבור מול מצלמה. ראשית, אין דרך לדעת מי הקהל שצופה בסרטון בזמן אמת. שנית, טווח התנועה מול המצלמה מוגבל יותר מאשר אם תנסו לדבר מול הלקוח פנים מול פנים במציאות.

המפתח להצלחת הסרטון או התמונה הוא להסתכל ישירות לתוך עדשת המצלמה במהלך צילום וידאו. זכור! הקהל שלך נמצא כביכול ממש מולך, ואתה רוצה לשמור איתו על קשר עין דרך המצלמה. לכן חשוב להסתכל בצורה ישירה.

המצלמה קולטת שטח יחסית מצומצם, לכן מקמו אותה בגובה העיניים שלכם ותתמקדו בה במקום להסתכל מסביב. תזכור לחייך מדי פעם, לקרוץ, ולהיות פשוט בצורה אנושית וטבעית לגמרי.

+ תשתמשו בתאורה נכונה+

אין לכם מושג כמה השפעה יש לצללים ולרקע התאורה על הסרטון או התמונה שלכם. לפני שאתם רוצים לעשות סרטון או תמונה תבדקו תמיד שהאור יהיה לפניכם ולא מאחריכם, מכיוון שזה יגרום לסרטון לצאת הרבה יותר יפה ומוצלח. אם אתם רוצים המלצה היכן להצטלם בבית, תמיד תשתדלו להיות ליד חלון או תאורה טבעית מבחוץ.


צריכים עורך וידאו מקצועי שיעזור לכם עם עריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!