מדיה לעסקים – כל מה שצריך לדעת

כל עסק מעוניין לקדם את עצמו, להגדיל את כמות הלקוחות, וליצור הכנסות רבות שיגררו גם רווחים. כדי לבצע זאת יש לבצע כמה וכמה פעולות עכשוויות כדי ליצור תהודה בציבור. אפשר לבצע זאת בדרכים שונות ואחת מהן היא שימוש במדיה של סרטונים אשר מעניקים ממד חדש לכל עסק. בדרך כלל הלקוחות הפוטנציאליים אינם מכירים את כל רבדי הפעילות של העסק ולכן חשוב להציג זאת באופן מוצלח לקהל היעד. הפקת סרטון אינה עניין של מה בכך ויש צורך בחשיבה רבה ובסיעור מוחות של כמה גורמים כדי ליצור סרטון איכותי שהגולשים יראו אותו מתחילתו ועד סופו בשקיקה ובכדי שהוא ייצור בסופו של דבר הנאה לפעולה.

לצורך כך נעזרים אנשי העסקים במומחים מהשורה הראשונה אשר יודעים לתכנן ולהפיק סרטוני תדמית או סרטונים שמרכזים את כל המידע על הפעילות העסקית. כאשר מציגים זאת באופן קולח ומפורט ומוסיפים לכך את המוסיקה המתאימה בהתאם לתחום העיסוק, מוסיקה קצבית, מוסיקה קלאסית רגועה או כל אופציה אחרת. במסגרת בניית אתרים לעסקים, מוסיפים סרטון זה לאתר וכך כל מי שגולש באתר נחשף לנתונים באמצעות מדיה זו. 

היתרון של מדיה וויזואלית 

קהל הגולשים אוהב מאד לראות תמונות שהן מוחשיות וסרטונים נחמדים. זו הסיבה שחברות רבות מזמינות מדיה זו של סרטונים שונים הקשורים לפעילות העסקית, כמו לדוגמה סרטון לגבי עבודות הייצור שמתבצעות במפעל. זה די מסקרן לראות את שיטת העבודה באמצעות חומרי הגלם, קו הייצור, הפעולות השונות שמתבצעות באמצעות מכשור מתוחכם ועד ההגעה בסופו של דבר למוצר המוגמר. 

הרשתות החברתיות 

בעידן העכשווי מי שנותן את הטון הן הרשתות החברתיות המובילות כמו היו-טיוב, האינסטגרם, הטיק טוק, הפייסבוק ועוד. זו הסיבה שקיימת חשיבות רבה להעלות מדיה כמו סרטונים לרשתות החברתיות האלו מעת לעת וכך להעמיק את הקשר עם הגולשים, להעלות את המוניטין ואת התדמית של החברה ובשורה האחרונה להניע את הגולשים לפעולה, כדי שהם יקנו את מוצרי החברה או את השירות שמציעה החברה. 

הסרטונים האלו הופכים במקרים רבים לוויראליים כיוון שהם מועברים בין החברים ברשתות החברתיות יש לכך הרבה אינטראקציה על ידי סימון לייקים, רישום של תגובות וגם העברת הסרטונים האלו בווצס אפ. בדרך זו אפשר לראות את הכמות העצומה של הצפיות בכל אחת מהפלטפורמות הדיגיטליות אשר יוצרות בסך הכול הכללי כמות מכובדת של צופים שנהנו לצפות בהם. 

ביצוע כתבות מצולמות 

אחת האופציות המסקרנות היא הכנת כתבות מצולמות מהשטח. מכינים זאת עבור ערוץ השידורים המקומי של עיר ספציפית או במסגרת מדיה ארצית של ערוץ טלוויזיה מסוים. כאשר הצופים רואים את הכתבה המצולמת, הכול ברור להם כיוון שהם מבינים את השתלשלות העניינים, מה קדם למה, איך בוצעו העבודות, אילו השלכות יש לכך וכו'. כיוון שאין טוב ממראה עיניים, זו המגמה בכל הערוצים. 

צריכים עורך וידאו לעסק שלכם? פנו אלינו עכשיו!