דף הבית » בלוג » מה היתרונות בעבודה עם 2 מסכי וידאו?
מה היתרונות בעבודה עם 2 מסכי וידאו?

מה היתרונות בעבודה עם 2 מסכי וידאו?

עורך וידאו בדרך כלל ישתדל לעבוד עם 2 מסכים מחוברים אחד לשני, מכיוון שהוא צריך לעבוד על כמה דברים במקביל. מה שאומר שברגע שיהיה 2 מסכי וידאו מחוברים אחד לשני זה יכול ממש להקל את העבודה של עריכת וידאו.

עבודה עם 2 מסכים יכולה לעזור אגב לא רק לעורך וידאו, אלא לכל אחד שיוצא לו להשתמש באופן קבוע על המחשב. בין אם זה מעבודה במשרד או מהבית, עבודה עם 2 מסכי וידאו במקביל יכולה להועיל לכולם!


איך מחברים 2 מסכים אחד לשני?

כדי לחבר 2 מסכי וידאו אתם תצטרכו לוודאות דבר ראשון שיש לכם כרטיס מסך עם לפחות 2 יציאות, דבר שני אתם תצטרכו לוודאות שיש ברשותכם עוד מסך עם 2 יציאות ועדיף שיהיו מסכים באותו הגודל. (אחרת אתם תצטרכו להתאים לכל מסך רזולציה מיוחדת שתתאים לו) לאחר מכן אתם תצטרכו להתקין תוכנה כדי לשלוט על המסכים.

תוכנה מספר 1 – DisplayFusion | +להורדה לחצו כאן + (למחשב נייח)

יש בתוכנה הזאת גם גרסה חינמית וגם גרסה בתשלום שעולה 25$, אין צורך לקנות את הגרסה בתלום אלא אם כן אתם ממש מכורים לזה. התוכנה מאפשרת חיבר בין 2 מסכים עם התאמה אישית, מהעיצוב ועד לכל הפונקציות האפשריות. ניתן להוסיף בתוכנה הזאת כפתורים לחיצים שמחליפים מגוון קיצורי מקלדת מגניבים, ושליטה על המסכים בצורה טובה ומקצועית ביותר.

תוכנה מספר 2 – Maxivista | +להורדה לחצו כאן + (למחשב נייד)

המחיר של התוכנה הזאת מתחיל ב40$ וגודל בהתאם לפונקציות שתדרשו. ניתן גם לעבוד עם התוכנה הזאת בחיבור 2 מחשבים ניידים אחד לשני, על ידי התקנת התוכנה ב-2 המחשבים השונים. לאחר מכן מגדירים איזה מהמחשבים יהיה הראשי ואיזה הסגן שלו שישמש להגדלת הפונקציות. החסרון הקטן בתוכנה הזאת זה שיש לה הגבלה מסויימת בקשר לגישה בהגדרות שלה, אך מנגד יש לה יתרונות בהרבה דברים אחרים שיש לה להציע.


סרטון הסבר על חיבור 2 מסכי וידאו


צריכים עזרה בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!