דף הבית » בלוג » מה עושים עורכי וידאו?
מה עושים עורכי וידאו?

מה עושים עורכי וידאו?

עורך וידאו מקצועי הוא אחד שאחראי על לערוך ולעצב וידאו באמצעות תוכנות מיוחדות של עריכת סרטונים. מי שעורך את הוידאו יכול לעשות מגוון רב של דברים בסרטון שתרצו לערוך. מלחתוך ולחבר קטעי וידאו, להוסיף תוויות, מוסיקה, סאונד, לשנות את הנקודת מבט והעוצמה של הסרטון, ולהפעיל ולכבות תאורות עם אפקטים מיוחדים ונדירים.

עורכי וידאו יכולים לעבוד במגוון רב של תחומים מעניינים כגון – תקשורת, עיתונות, תכנות טלוויזיה, סרטים, באופן עצמאי ללקוחות, בתוך חברה, ועוד. הם יכולים לעבוד עם מגוון של מכשירים ותוכנות, כגון מכשירי קלט וידאו, מכשירי תקשורת, ומכשירי עריכה מקצועיים ויקרים של וידאו.

כדי להתחיל להיות עורך וידאו צריך לפחות לסיים קורס או לפחות תקופת ניסיון בעבודה בתחום, כמובן שתואר מקצועי בזה יכול לפתוח לכם הרבה דלתות במקומות עבודה בתחום .


היום, עם כל הטכנולוגיה, לכולם יש לפחות איזה סרטון לערוך אותו. השירות הזה מתאים במיוחד לאנשי עסקים שעוסקים בשיווק בוידאו, וצילמו הרבה סרטונים המציגים את העסק שלהם. כדי להפוך את הסרטונים שיצרת למושלמים באמת, אתה צריך עורך וידאו מקצועי או אפטריסט, שיהפוך את הסרטון שלך מסרטון אחר למשהו מדהים. לפרטים נוספים וצפיה בתיק עבודות פנו אלינו עכשיו!

העריכה של הסרטונים היא תהליך חשוב מאוד בכל פרוייקט וידאו שיגיע אליכם, מכיוון שזה מאפשר לכם לערוך ולסדר את התכנים השונים שנלקחו במהלך הצילום, להוסיף מוסיקה, תמונות וכותרות, וליצור מסך סינכרון בין התכנים השונים בפרוייקט. העריכה גם מאפשרת להסיר מספר תכנים לא רלוונטיים או לא רצויים, כדי ליצור תוכן עדכני ומעודכן.

יש מספר כלים ותוכנות עריכה שונות הנמצאות בשימוש לעריכת וידאו, כולן עם יכולות ותכונות שונות. כמה מהתוכנות הנפוצות ביותר ושהכי הולכות כיום בתחום העריכת וידאו בדרך כלל הן:

Adobe Premiere Pro: תוכנת עריכה מתקדמת עם יכולות עשירות, המיועדת לעולם המקצועי.

Final Cut Pro: תוכנת עריכה עם יכולות מתקדמות המיועדת למפתחי מסך ומעצבי גראפיקה.

iMovie: תוכנת עריכה פשוטה וקלה לשימוש, המיועדת למשתמשי מחשבים Mac.

Windows Movie Maker: תוכנת עריכה פשוטה וקלה לשימוש, המיועדת למשתמשי Windows.


צריכים עזרה בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!