מתי הזמן הנכון לעשות סרטון שיווקי לעסק?

אנו כבר מזמן לא נמצאים בפתחו של עידן האינטרנט כי אם בעיצומו; והדבר המאפיין לרוב את הקהל הצרכני שלנו ברחבי הרשת, הוא היותו חשוף לאינספור מקורות מידע בו-זמנית.

את חלקם יחפש קהל היעד שלנו באופן יזום, ולחלקו האחר של המידע הוא ייחשף באופן יזום על-ידינו באמצעות הרשתות החברתיות. היבט זה, הפך את השיווק הדיגיטלי הוויזואלי לחיוני במיוחד עבור בית עסק המעוניין ללכוד ולשמר את תשומת לבו של קהל היעד הרלוונטי.

נשאלת השאלה, האם זוהי העת הנכונה לערוך סרטון ווידאו שיווקי עבור בית העסק? או שמא ניתן לדחות את ההוצאה הזאת לעת טובה יותר ונוחה יותר? התשובה לכך כמובן, היא איננה שחור ולבן, אך בהחלט ניתן לאגד מספר היבטים מרכזיים שיש לבחון בקפידה.

מאפייני בית העסק

מאפייני בית העסק משמעותם היא לא רק בית העסק עצמו אלא גם קהל היעד שלו. כך למשל, רשת חנויות בגדים המיועדת בעיקר לקהל המבוגר, לא תמצא כל צורך מהותי בסרטון שיווקי לרשתות החברתיות או לאתרה, זאת לעומת רשת אופנה המיועדת לקהל הצעיר ושמוכרחה לבלוט מעל לכל היתר.

לעומת זאת, משרד רואי חשבון בהחלט יכול לדחות לעת עתה את עריכתו של סרטון ווידאו שיווקי שיעל לאתרו או שיתפרסם ברשתות החברתיות. קהל שכזה לרוב יחפש אסמכתאות אחרות המעידות על סמכות ומקצועיות.

היבטים שיווקיים

לצד האמור לעיל, כפי שהזכרנו קודם לכן, הרי שהתשובה איננה יכולה להיות שחור ולבן.

כדאי לדעת כי סרטוני ווידאו העולים לאתרי אינטרנט מסייעים באופן ניכר לקידומם במנועי החיפוש, היבט שבהחלט יכול להילקח בחשבון על-ידי אותו משרד רואי חשבון לו אמרנו קודם לכן כי ניתן לדחות לעת עתה את עריכת הסרטון.

אינפורמציה לגולשים המאפשרת להם שלא לקרוא את הטקסט ורק להאזין לנאמר, ואף הצגתו של נותן השירות ב'פרונט', יכולים לעשות פלאים ליחס ההמר של האתר ולקידומו בתוצאות החיפוש.

זוהי הסיבה שמובילה גם יועצים עסקיים רבים לייעץ ללקוחותיהם לערוך סרטון שיווקי, זאת גם אם אין הסרטון מביא עמו תועלת רוחבית מלאה.

סיפור אישי שניתן להביא לקדמת הבמה

סיבה נוספת שיכולה להצדיק את עריכתו של סרטון ווידאו שיווקי, היא סיפור שבית העסק מביא עמו, סיפור מרתק, סיפור שיכול לסחוף את הגולשים ולחבר אותם רגשית עם נותן השירות או מותג העסק בכללותו.

שלא כמו טקסט או תמונה, סרטון יכול להעביר רגשות, להציג את האישיות של המותג ושל נותני השירות, ולבנות קשר עמוק יותר עם הקהל.

שזירת נרטיב באמצעות סרטון וידאו יכולה למשוך את הצופים ברמה האישית יותר, לטפח תחושת אמון ונאמנות, וזאת רק מצפייה ראשונית בסרטון. זכרו, כי אחרי הכול, רושם ראשוני נבנה בתוך שבריר שנייה.

ואתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שאלה

שוקלים אם לערוך את הסרטון השיווקי הראשון שלכם? אנו כאן כדי לייעץ לכם ולשמוע את הסיפור שלכם. מי אתם, מה העסק שלכם, ולאן תרצו להביאו בהסתכלות קדימה.

למידע נוסף, השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם.