דף הבית » בלוג » איך לעשות הפקת סרטון תדמית לעסק?
איך לעשות הפקת סרטון תדמית לעסק?

איך לעשות הפקת סרטון תדמית לעסק?

בשנים האחרונות סרטוני תדמית הפכו לשיטת שיווק יעילה מאוד, בעיקר בשל עלייתם של אתרי וידאו כמו טיקטוק, יוטיוב, ורשתות חברתיות אחרות בהן העלאת סרטונים הפכה לטרנד ממשי. החדשות הטובות הן שאפילו אין צורך להשתמש בקידום וידאו ממומן כדי לקבל חשיפה טובה, עם הפעולות הנכונות ניתן לקבל חשיפה אורגנית לא רעה בכלל שיכולה להגיע למאות אלפי צפיות אם לא יותר.

אז איך לעשות סרטון תדמית טוב לבד?

+ טכניקת צילום מיוחדת +

מבחינת תנאים שימו לב שיהיה תאורה טובה, מניעת השתקפויות, זוויות נכונות לצילום, ועוד.. תצלמו באולפנים מקצועיים לפי קונספטים של וידאו מותאמים והשתמשו במסכים ירוקים בעת הצורך. בעיקר מהסיבות האלו עסקים שמפיקים לעצמם סרטוני תדמית ישכרו בדרך כלל את שירותיו של צלם מקצועי ולא יעשו זאת לבד, אלא אם בעל העסק מפיק סרטונים או סרטוני תדמית על בסיס קבוע ויש לו את הידע הטכני הדרוש.
דרישה טכנית נוספת היא עריכת וידאו ב-Premiere או Avid וידע באפטר אפקט. עם עורך וידאו יצירתי שיודע להפיק את המיטב מסרטון פרומו לעסקים קצרים, קליטים ואפקטיביים, בשילוב של עבודה מקוונת עם צוות פוסט-פרודקשן שיוסיף כותרות, אנימציות ויתאים את הסאונד עבודה מתוקנת צבע, הכולל הוספת אפקטים קוליים ומיקס וידאו.

+ קרייאטיב מקצועי +

סרטון תדמית טוב ואיכותי לעסק צריך להיות עם המנהל או המנכ"ל שמציג אותו, מדבר למצלמה ומנסה לשכנע את הצופים מדוע העסק שלו הוא הדבר הכי טוב בשביל הלקוחות שלו. ככה קראייטיב איכותי צריך להראות! בדור של היום סרטונים צריכים לעורר רגשות ותחושת זהות אצל הצופה, כך שאחרי צפיית הסרטון הוא ירצה להגיע לעסק.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת, והנה כמה דוגמאות נפוצות:

+ הצגת הצוות במקום ומה תחום ההתמחות של כל אחד מהם

+ צילום הלקוחות של העסק, ולמה הם דווקא אוהבים אותו

+ ועוד מגוון דברים יצירתיים שיגרמו לכם לפתוח את הראש והמחשבה

סרטוני תדמית היום עובדים טוב מאוד עבור כמעט כל בעלי העסקים, כך שהתפיסה שסרטוני תדמית מיועדים רק לעסקים מסוימים היא פשוט לא נכונה ומי שלא משתמש בסרטונים האלו פשוט מפסיד!

+ שיווק בצורה נכונה +

כל סרטון שתייצרו וגם אם הוא יהיה ממש טוב, הוא יצטרך שיווק נכון כדי שהוא יצליח כמו שצריך. גם אם תנסו לשתף את הסרטון בסטורי של העסק לא בטוח שהוא יתפוצץ מצפיות, אתם תצטרכו שעוד אנשים יקשרו לסרטון שלכם ולהטמיע בו מילות מפתח נכונות ומדויקות שאנשים מחפשים כדי שהוא יחשף הלאה כמו שצריך.


צריכים עזרה מקצועית בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!