סרטוני וידאו מקצועיים לקידום העסק שלכם

קשה להאמין שרק לפני כעשר שנים, הווידאו המקוון היה עדיין בחיתוליו. כעת זה אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל השיווק שלכם, במיוחד כשאתם מבינים כיצד כלי זה יכול לקדם את העסק שלכם.

לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, בין אם בעבודות נגרות, בשירותי כח אדם או בעריכת דין בענייני אזרחות פולניתעריכת סרטונים מקצועית תוכל לעזור לקידום העסק או המשרד שלכם.

היעילות של סרטוני הווידאו כל כך גבוהה, עד ש-92% ממשתמשי האינטרנט צופים בהם מדי שבוע, וזו חשיפה מטורפת. אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם, אתם צריכים להשתמש בווידאו.

היתרונות של שילוב הווידאו בקמפיין השיווקי הדיגיטלי 

בעידן שבו אנשים מוצפים במידע, הווידאו הוא מרכיב אדיר בכול אסטרטגיית שיווק SaaS (Software as a Service). זהו כלי רב עוצמה לשיווק ולקידום העסק שלכם המאפשר לכם להתחבר גם ללקוחות קיימים וגם ללקוחות פוטנציאליים.

שימוש בווידאו למטרות שיווקיות יכול לעזור לכם להשיג גם יעדים אחרים, כמו הגברת התנועה לאתר, יצירת לידים רבים יותר ובניית נאמנות לקוחות. שיווק באמצעות סרטוני וידאו הוא אחד הכלים החזקים ביותר שעומדים לרשותכם כדי ליצור לידים חדשים ולהגביר את המכירות. 

הנה כמה יתרונות נוספים:

  • סרטונים יכולים לרתק את הצופים ובכך יכולים לעזור להגדיל את המכירות.
  • סרטונים הם דרך מעולה להתחברות ללקוחות פוטנציאליים וליצירת קשר רגשי עם המותג שלכם.
  • סרטונים עוזרים לכם להתבלט מעל למתחרים ולהציג את האישיות של העסק הקטן שלכם במנועי החיפוש.
  • סרטונים משמשים להפצת ידע לגבי המוצרים והשירותים שלכם וניתן להשתמש בהם גם לשיווק בדוא״ל.
  • סרטונים הם כלי מושלם לצרכי SEO, אופטימיזציה למנועי החיפוש, כך שהם יכולים לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש.
  • סרטונים מאפשרים לכם להגיע לקהל רחב יותר ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים בדרך הרבה יותר משמעותית מאי פעם בעבר.
  • סרטונים הם לא רק מרתקים ומשעשעים, הם גם יעילים בהנעת תנועה לאתר העסק. למעשה האפקטיביות של הווידאו מלמדת שהוא אחד האמצעים הטובים ביותר להגדלת שיעורי ההמרה באתר שלכם.
  • סרטוני וידאו עוזרים לכם לבנות אמון ואמינות בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. זה מוביל לקשרי לקוחות יותר ויותר ממושכים, וגם ליותר מכירות.

סרטוני וידאו הם גם מדיום רב תכליתי שתוכלו להשתמש בו במגוון דרכים כאשר אתם מחפשים את המהלך הנכון לקידום העסק שלכם. תוכלו ליצור סרטי וידאו הכוללים סקירה כללית של המוצר או המותג, המלצות של לקוחות, סרטוני הסבר או סרטוני הדרכה פשוטים.

סרטוני הווידאו מתגלים כדרך מעולה להצגת המוצרים או השירותים שלכם בדרך מהנה ומרתקת, וניתן לשלב אותם באתר האינטרנט שלכם, בפלטפורמות של המדיה החברתית, בקמפיינים שיווקיים בדוא״ל ובעצם בכול מקום שבו ניתן להציג תוכן, אפשר להציג גם וידאו. נכתב בשיתוף >> https://www.schindel.co.il/

צריכים עורך וידאו פרילנסר? פנו אלינו עכשיו!