דף הבית » בלוג » טיפים מקצועיים לעורך וידאו מתחיל
טיפים לעורך וידאו מתחיל

טיפים לעורך וידאו מתחיל

עורך וידאו מתחיל? הגעת למקום הנכון בשבילך! כאן תקבל את כל הטיפים על עריכת סרטונים בצורה מקצועית.

מכיוון שיש כל כך הרבה טיפים שממש יכולים לבלבל עורך וידאו מתחיל, הבאנו כאן את העיקריים והחשובים באמת!


+ לעשות גיבוי תמיד +

תחשבו על זה שכל החומר שעבדתם עליו ימים ולילות פשוט נמחק, זה כואב רק מלחשוב על זה. לכן סופר חשוב לגבות את כל מה שתערכו בדיסק קשיח חיצוני שמיועד לזה, כדי שהעבודה המוצלחת שלכם לא תלך לאיבוד סתם.

+ להשתדל שהצילום יהיה לרוחב +

גם אם לא צילמתם את הסרטון מלכתחילה, עדיף תמיד לבקש שיביאו לכם את הסרטונים לעריכה כשהם מצולמים לרוחב. מכיוון שדרך זה העריכה תהיה הרבה יותר טובה מקצועית ואיכותית, ועדיף שהצילום יהיה עם חצובה או מעמד.

+ לעבוד עם סאונד איכותי +

ברגע שיהיה בסרטון שערכתם סאונד שהוא ממש איכותי, הרמה של העריכה שלכם תעלה ממש בכמה דרגות. מכיוון שאם לא שומעים את הסרטון כלום זה יכול ממש להשפיע על החווית משתמש ולהוריד מהערך שלכם.

+ תעשו מחקר לפני העריכה +

תמיד טוב להסתכל דוגמאות מקולגות בתחום על עריכת סרטונים שהם עשו ולקחת מהם השראה. ברגע שתעשו את זה החשיבה שלכם תתפתח בעוד כמה דרגות, ותוכלו קצת לפתוח את הראש ולקבל השראה ורעיונות חדשים.

+ קבלו חוות דעת +

לקראת סיום העריכה אל תתביישו להראות אותה לחבר או קולגה, ופשוט לשאול עד כמה זה יצא טוב ומה אפשר לשפר. גם אם זה לא יוצא מושלם ממש בהתחלה הכל טוב, ככה לומדים לאט לאט עד שהופכים למקצוענים.

+ השתמשו בתיקוני צבע איכותיים +

צבע זה דבר שהוא קריטי בעריכת סרטונים, מכיוון שהוא משפיע על הראיה והמחשבה של הצופה. יש לא מעט אופציות לשחק עם התיקוני צבע, ותשתדלו שזה יעשה על הצד הטוב ביותר ושכולם יהי מרוצים.

+ השתמשו בציוד מקצועי +

לפעמים קורה מצב שאתם רוצים לחסוך בעלויות וזה ממש סבבה, רק תזכרו לקנות עדיין ציוד ברמה גבוה ולא כזה שיהרס מהר או יגרום לכם להראות פחות מקצועיים. תזכרו שזה העבודה שלכם ואתם רוצים להשקיע בה כמו שצריך.


צריכים עזרה בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!