עריכה והפקת סרטוני אירועים

התחום של סרטוני אירועים הולך וצובר תאוצה. היום כבר אין סיכוי להתחיל לחשוב על אירוע כלשהו בלי לארגן מראש את כל מה שכרוך בהנצחה של האירוע.

אז ברור שאתם פונים אל צלם מקצועי שיסריט לכם את האירוע. אך כאן אתם צריכים לשים דגש גם על מה שיהיה אחר כך. ההסרטה עצמה לא ממש מספקת. אתם צריכים גם את העריכה ואת ההפקה לאחר מכן כדי שתקבלו בסופו של דבר מוצר מושלם.

אז כאן חשוב ללמוד איך באמת להשיג את השירות המקצועי שיהיה מדויק לכם ולצרכים שלכם.

צלם עם מוניטין

אחד הדברים הכי חשובים זה המוניטין של הצלם. מה לעשות שרק אנשי מקצוע משופשפים, הם אלו שאכן מוכיחים את עצמם בשטח והם אלו שיספקו לכם את הסחורה המדויקת שאתם צריכים ורוצים?

על כן, כדאי ללכת על השמות הגדולים, הגם שאנחנו בהחלט רוצים לתת הזדמנות לכל מי שמנסה להיכנס לשוק, עדיין, באירוע שהוא חשוב לכם, כדאי שתבחרו מישהו מוכר שצבר לעצמו מוניטין ושם טוב בשוק. אלא אם כן אתם יודעים לברר היטב גם על מותגים קטנים יותר וכך להבטיח לעצמכם מוצרים טובים.

צלם עם קבלות

מעבר לשם הטוב, אתם חייבים גם לוודא כי יש לכם איש מקצוע שיש לו מה להראות לכם. כלומר, הוא מחזיק תיק עבודות והוא יכול להראות לכם את הביצועים שלו בצורה חד משמעית. ברור שדבר כזה אמור לספק לכם את כל מה שאתם בעצם צריכים. ברגע שאתם רואים עבודות קודמות של אותו איש מקצוע, הרי שאתם בעצם מבינים מה התוצר שאתם עתידים לקבל. זה אמור להניח את דעתכם יותר מכל דבר אחר. על כן אם אתם מאלו שמחפשים מחירים זולים ולא ממש משנה לכם המוניטין והשם המפוצץ של הצלם, זו הדרך הכי מדויקת לבדוק את הצלם.

צלם בגובה העיניים

אז נכון שהכימיה שלכם מול הצלם היא לא מהפרמטרים שאתם מחפשים בצלם. עם זאת, חשוב שתבינו את המשעות של צלם שמתנהל מולכם בגובה העיניים. אי אפשר להשוות בין צלם מתנשא שעושה מה שהוא חושב לבין צלם שהוא קשוב אליכם, שומע מה הציפיות שלכם ורוצה להתאים לכם את המוצר שהוא מוכר לכם. 

אז כדי שאכן תקבלו צלם כזה, אתם צריכים פשוט לדבר אתו. זה אומר קביעת שיחה אשר בה אתם פשוט מביעים את הציפיות שלכם מהאירוע ומהשירות העתידי וכך אתם בעצם מגיעים לתיאום ציפיות מה שייתן לכם ראש רגוע. זה גם יעניק לכם את התחושה האם אכן מדובר באיש מקצוע שמתאים לכם להתעסק אתו מבחינת יחסי אנוש.

כאשר מדובר באירוע עסקי הרי שכמובן כדאי לבדוק על צלם לאירוע עסקי כדי שהצילום ייעשה בצורה מקצועית ומותאמת למטרה, או לדבר עם עורך וידאו.