דף הבית » בלוג » עריכת וידאו ליום הולדת
עריכת וידאו ליום הולדת

עריכת וידאו ליום הולדת

מה עושים בעריכת וידאו ליום הולדת?

מתחילים את העריכת וידאו עם עריכת שיר מיוחד, מצחיק או מרגש על בעל היום הולדת, שיכלול כמה שיותר סיפורים ותיאורים עליו. תוכלו להתיעץ על זה עם עוד כמה חברים עד שיצא מושלם לטעמכם.
לאחר מכן תחלקו את השיר שנבחר להמון קטעים וחלקים כדי שכל אחד מהחברים והמשפחה יוכלו לשיר קטע מהשיר, ואנו נדאג לערוך לכם את הסרטון הזה בצורה מקצועית, כדי שבעל היום הולדת יהנה מהסרטון שערכנו לו בצורה מיוחדת על ידי העורך וידאו המקצועי שלנו.

לכל משפחה יוצא קליפ יום הולדת בצורה קצת שונה ויחודית, מכיוון שזה תלוי באנשים שמופיעים בקליפ יום הולדת. מה שבטוח שאנחנו נדאג לשלב את כל התוכן שקיבלנו בכל הגוונים, ולשלב אותו בצורה מיוחדת ומקצועית. בקליפ יום ההולדת שלכם תוכלו גם לשלב תמונות, סרטונים קצרים, וסרטונים ישנים, וכל מה שישמח את בעל היום הולדת.


סרטון יום הולדת מקצועי מגניב אשר נערך על ידי העורכי וידאו שלנו זה מתנת יום הולדת מושלמת לקרוב משפחה או לחבר טוב שעומד לחגוג את היום הולדת שלו. בקליפ תוכלו לשלב מה שתרצו בנוסף לזה ניתן לצרף קופירייטינג מקצועי שיעזור לכם להעביר את המסר שתרצו להעניק לבעל היום הולדת בצורה הטובה ביותר.

אז אם יום ההולדת של קרוב משפחה או חבר טוב שלכם מתקרב, אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם כדי שתוכלו להעניק לו את מתנת יום ההולדת המושלמת קליפ יום הולדת מקצועי ומסור. (מי שיקבל את זה בדוק יהיה מרוצה מהמתנה הזאת שתשאר לו גם להמשך) תמיד מומלץ לכלול אורחים, בני משפחה או אפילו מפורסמים בקליפים שלכם, כל מי שתרצו שיגרום לבעל היום הולדת שלכם לצחוק ולהתרגש.


ברגע שהקליפ יהיה מוכן את תקבלו אותו בכמה עותקים, ובאופציות שיהיו הכי נוחות לכם לקבלה של הסרטון יום הולדת הערוך. נשמח שתעדכנו אותנו לאחר מכן עד כמה בעל היום הולדת אהב את מה שיתרתם בעבורו ( :

צריכים עזרה מקצועית בעריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!