דף הבית » בלוג » איזה יתרונות יש לשיווק באמצעות וידאו?
איזה יתרונות יש לשיווק באמצעות וידאו?

איזה יתרונות יש לשיווק באמצעות וידאו?

שיווק דרך וידאו הוא כבר מזמן הדרך שבה עסקים רבים בוחרים לתקשר עם הלקוחות שלהם. (זה טוב גם לעסקים שנתונים שירותי לעסקים אחרים לדוגמא – שירותי משרד לעסקים) כמובן שיש עוד הרבה סיבות טובות לתופעה הזאת: וידאו נחשב לפורמט בעל מספר יתרונות, שיכולים לחזק את הקשר בין מותג לקהל הלקוחות שלו. במאמר זה ננסה לכסות כמה מהיתרונות הבולטים של שיווק וידאו ונראה כיצד קמפיין וידאו מתאים יכול לעזור לעסק שלך לצמוח גם בצורה אורגנית ברחבי הרשת והאינטרנט. הבאנו פה את היתרונות העיקריים של שילוב וידאו כחלק מאסטרטגיה השיווק שלכם.


+ ממחיש את השירות שלכם +

באמצעות וידאו תוכלו להסביר ללקוחות של העסק שלכם כיצד המוצר או השירות שלכם פועל, ולעזור לצופים להבין איך העסק שלכם פועל ומה היתרונות שלו והכל בקלות וללא מילים מיותרות. תדמיינו שאתם צריכים להסביר ללקוחות שלכם כיצד עליהם לעשות פעולה מסוימת שהם צריכים, הדרך הכי טובה להסביר את הדברים האלו זה באמצעות סרטון קצר או ארוך ולא תמיד באמצעות תוכן ותמונות שונות.

+ פחות מאמץ מהלקוח +

בסופו של יום חשוב לזכור שהלקוחות שלנו הם אנשים עסוקים ולא מידי משועממים. הלקוחות שלכם מוצפים בעשרות ואף מאות הודעות שיווקיות מדי יום, וטווח הקשב שלהם הוא די מוגבל. אחד היתרונות המשמעותיים של שימוש בווידאו כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק של העסק הוא שהוא מושך ממש את העיניים של הגולש וגורם לו להשאר על המודעה שלכם ולהבין אותה ממש, מכיוון שהמחשתם לו את מה שרציתם להעביר בצורה טובה דרך וידאו.

+ העסק שלכם יראה יותר סמכותי +

לא כזה קל היום ליצור סרטון וידאו ברמה גבוה שיתפוס את העיניים של הגולשים כמו שצריך. שבאים לבצע כזה סרטון צריך להתייחס לתסריט, ציוד הקלטה, הגדרות נכונות, תאורה, איכות סאונד, שחקנים, עריכה, במאי וכו'. לא כל עסק יכול להרשות לעצמו לייצר וידאו באיכות גבוהה, ולכן אותם עסקים שבחרו לעשות זאת, ירוויחו ממש מכיוון שככה מעגל הלקוחות שלהם יגדל ממש עם הזמן.

+ וידאו ממיר יותר +

כל משפך שיווקי קלאסי בנוי על משפך שבסופו של דבר מביא להמרות. המרה היא היכולת לגרום לגולש שנחשף לתוכן שיווקי של העסק לבצע פעולה כלשהי שהגדיר העסק מראש. בין אם זה הרשמה לניוזלטר, צירוף לרשימת תפוצה, רכישה של מוצר, התקשרות טלפונית ועוד מגוון סוגי המרות. היתרון הגדול של סרטון באמצעות וידאו זה שעל פי נתונים טכניים הוא גורם לגולשים להמיר הרבה יותר מאשר תוכן טקסט או תמונות שונות ומגוונות.


צריכים עורך וידאו מקצועי שיעזור לכם עם עריכת הסרטון שלכם? פנו אלינו עכשיו!