כל כלי הAI שעורכים סרטונים עבור אתרים ורשתות חברתיות

נוכחות מרשימה במרחב הדיגיטלי היא מפתח הכרחי להצלחה של כל עסק כמעט. כדי ליצור אתר שכיף לגלוש בו, וכדי להתבלט בכל הרשתות החברתיות, כדאי להשקיע בתוכן ויזואלי איכותי – סרטונים עם תוכן מעניין ובאיכות טכנית גבוהה. כמו בתחומים רבים, גם עולם הווידאו השתנה באופן דרמטי, והיום אפשר להיעזר בכלי AI לעריכה מדויקת ואפקטיבית. כאן בעמוד תמצאו מידע רלוונטי בנושא וכמובן שאתם מוזמנים לנצל אותו לטובת קידום העסק.

איך כלי AI יכולים לשדרג סרטונים?

כשכל סמארטפון הוא גם מצלמת וידאו משוכללת למדי, כל בעל או בעלת עסק יכולים לצלם סרטונים בקלות. אין צורך להזמין צוות צילום עם ציוד של מיליונים – כל מה שצריך זה רעיון לסרטון שיכול לעניין את קהל היעד הרלוונטי של העסק. למשל, אדם שהעסק שלו הוא סדנאות בישול בריא יכול לצלם את עצמו מכין מנה טעימה, בריאה ואסתטית. חוץ מהרעיון צריך גם זמן, כדי לצלם וגם כדי לערוך את התיעוד לסרטון קצבי ואפקטיבי. כאן נכנסים לתמונה כלי עריכת ווידאו שמבוססים על בינה מלאכותית. בין השאר הם יכולים לחתוך במקומות הנכונים, לבצע חיבורים מדויקים, להוסיף כתוביות, לשפר את איכות התמונה, להוסיף פסקול מתאים כשאין כזה, ובעיקר לחסוך לבעל או בעלת העסק זמן יקר.

כלים ידידותיים למשתמשים

באופן טבעי יש מגוון כלי AI שיודעים לערוך וידאו ולבצע את כל הפעולות שפירטנו קודם. יש כלים שמיועדים לעורכי וידאו מקצועיים, ויש גם כאלה שכל אחד ואחת יכולים להיעזר בהם. 

דוגמה אחת לכלי עריכת וידאו עם בינה מלאכותית וממשק משתמש נוח מאוד היא Invideo.io. לכלי הזה יש גם המון תבניות מוכנות שאפשר באמצעותן לשדרג סרטונים, ופיצ'רים שעוזרים לעסקים למתג את עצמם בקלות. לבחירתכם גרסה חינמית או גרסה זולה למדי שמיועדת לעסקים קטנים.

עוד כלי שיכול להתאים לבעלי עסקים שלקחו על עצמם את משימת הקידום, כולל עריכת סרטים, הוא synthesia.io. לכלי הזה יש גם ספריית אוטרים שיכולים לתפקד בתור קריינים דיגיטליים במקום בעל או בעלת העסק, וכך לצמצם עוד יותר את הזמן הדרוש להפקת התכנים.

עוד כלים בסיסיים יחסית (אבל עם יכולות טובות) ולכן נוחים לשימוש הם wisecut וגם veed.io.

עוד כלים מומלצים לעריכה של וידאו

קידום אתרים AI ועריכת ווידיאו בעזרת  AIהוא תחום שמתפתח בקצב מהיר, עם עוד ועוד כלים שעוזרים לנו לבצע משימות שונות, כולל כמובן עריכת וידאו. עוד כלי מעניין שעשוי להיות מועיל מאוד עבורכם הוא Pictory. היכולת הבולטת של הכלי הזה היא יצירת סרטונים קצרים, ממוקדים ומדויקים מתכנים יחסית ארוכים, כך שתוכלו להעלות לטיקטוק (או לרשתות חברתיות אחרות) קטעים קצרים שיגרו את הגולשים לחפש עוד תוכן שלכם.

כלי נוסף הוא elai. זהו כלי שכבר מחייב התעמקות מסוימת כדי לנצל את היכולות שלו, מפני שהוא לא "רק" עורך וידאו אלא גם יוצר אותו מאפס. ליתר דיוק, מטקסט. כדי להגיע לתוצאות הרצויות נדרש תרגול מסוים, אבל אם אתם אוהבים להתנסות בכלים חדשים ויש לכם זמן פנוי – מומלץ לבחון גם את elai.