כיצד קידום אתרים עם עריכת וידאו יכול להגדיל את ההכנסות בעסק?

קרדיט תמונה FREEPIK

מדוע חשוב עבור כל בעל עסק להשקיע בעריכת וידאו עם קידום אורגני

בניגוד לדעה הרווחת בקרב הציבור הכללי, עולם הקידום של אתרי אינטרנט הינו מורכב וטומן בחובו לא מעט עניין ואתגרים. לכן מתקבל לעתים הרושם המוטעה שפעולות הקידום האורגני הן פשוטות וקלות לביצוע, וככל שיש חסמי כניסה לתחום- הם נמוכים. זוהי גם הסיבה שבעטיה לא מעט בעלי אתרים מפספסים את החשיבות של קידום אורגני איכותי שנעשה כראוי. במאמר קצר זה אנו נסביר מדוע כיום כל חברה ועסק המעוניינים בהצלחה, זקוקים לשירותיו של מומחה SEO מקצועי ביחד עם עורך וידאו, וכיצד ניסיון לחסוך בעלויות דווקא כאן כלול לעלות ביוקר בהמשך הדרך העסקית.

SEO- קידום אתרים במנועי חיפוש

אז ראשית, מה זה בעצם SEO? תחת המונח קידום אתרים במנועי חיפוש (ובקצרה: קידום אורגני) נכללות הפעולות אשר מתבצעות לצורך שיפור מיקומם של דפי אתר אינטרנט בתוצאות של אותם מנועי חיפוש; זאת, על מנת להגדיל את מספר הכניסות לאתר אותו מקדמים. ראשי התיבות הלועזיות SEO, הינם של Search Engine Optimization, כלומר מיטוב השאילתות עבור מנוע החיפוש. עסקינן בדרישות טכניות ברובן, אשר עוסקות בתיקון השגיאות של מי שבנה את האתר: בין אם זה המבנה שלו, ניקיון הקוד של הדפים שבו או האם הדרישות שכלל בונה האתר תקינות מבחינת מנוע החיפוש. כמו כן המיטוב כולל גם תיקון של תקלות אשר עלולות להופיע במהלך הפעילות של האתר, התאמתו של האתר לשינויים במרשתת המתרחשים לצורך שיפור חוויית הגלישה, ועוד כהנה וכהנה. כאמור, מדובר בעיסוק בעל אופי טכני מובהק, אשר מאפייניו הינם למעשה שמירת פרטי ידע שכזה- ולאחר מכן יישום ושימוש נכון שלהם. פן נוסף וחשוב לא פחות במלאכת קידום SEO, הוא חלוקת האתר לקטגוריות ותתי קטגוריות של דפים, ושיבוץ של מילות מפתח בתוכן; זאת, על מנת לגרום למנועי החיפוש למצוא אותם במהירות.

ON SITE/OFF SITE שכולל וידאו ערוך

כעת נעבור לחלוקה נוספת בתוך עולם קידום SEO: העבודה הנעשית בתוך אתר האינטרנט, והעבודה הנעשית מחוצה לו. נסביר. העבודה המתבצעת בתוך אתר האינטרנט נקראת בשפה המקצועית ON SITE SEO והיא למעשה התאמת האתר לאופן שבו מנועי החיפוש סורקים ומנתחים את כל העמודים, התכנים והקוד של האתר. זהו בעצם תהליך האופטימיזציה. מומחה SEO יידע לתת מענה יעיל וחכם יותר לתהליך שנעשה בתוך אתר האינטרנט ולהתייחס לפרמטרים החשובים- על מנת ליצור יתרון בתהליך החיפוש על פני האתרים המתחרים. זה מתבסס בעיקר על וידאו ערוך היטב, תמונות עם אופטימיזציה, כותרות עם תגיות נכונות ועוד. לעומת זאת, העבודה שמחוץ לאתר האינטרנט נקראת OFF SITE SEO, והיא מתבססת על קישורים נכנסים שמפנים אל האתר דרך אתרים או סרטונים ברשת, בניית קישורים באתרים חשובים שקשורים לתחום, ובניית מוניטין לאתר על ידי פעולות אלה.

מה בין מקדם אתרים מקצועי לעבודה כלאחר יד?

עורך וידאו יחד עם חברת קידום האתרים מסה מדיה יוכלו לספק עבורכם שירותי קידום אורגני באיכות הגבוהה ביותר, ולהביא לצמיחה עסקית עקבית ומשמעותית.