עריכת סרטוני לאירועים ושמחות

התחום של עריכת סרטונים הולך וצובר תאוצה ככל שהמדיה הדיגיטלית משתלטת על חיינו.

כל מה שאנחנו פוגשים, רואים, חווים, מאיץ בנו לשלוף את המצלמה ולצלם. 

אז אם מדובר באירועים סתמיים של יום יום, הרי שלא תמיד נזדקק לשירותי עריכה אך ככל מדובר יהיה באירועים גדולים של החיים כגון חגיגת בר מצווה בכותל או חתונה, הרי שהעריכה הינה קריטית כמעט לצורך ייצור המוצר המושלם.
לעוד מידע על צלם לכותל >> 

אז יש כאלה שבעת הצורך ימסרו את המלאכה לידיים מקצועיות שיערכו עבורכם את המוצר. מנגד יש כאלה שרוצים לשלוט בעצמם על התוצרים והם פשוט לומדים להכיר את התוכנות השונות ורוכשים את ארגז הכלים הנדרש לצורך כך.

מזכרת נצחית!

בעבר כאשר מצלמות הוידאו עוד לא היו נפוצים כל כך, נאלצו בעולם להסתפק בצילומי סטילס ותמונות שהן בעצם 'מתות'. אין בהם תזוזה ואי אפשר להתרשם באמת מהחוויה שהייתה בתמונה. גם הצלם המוכשר ביותר שניסה ברוב כישרונו להנציח את האווירה והמצב, עדיין לא הצליח להגיע למיצוי מושלם כפי שאפשר לעשות את זה באמצעות המסרטה.

אבל כולנו יודעים שגם צילום וידאו כפי שהוא, דורש עריכה ועיבוד. זה לא שמשנים את התמונה ולא מעוותים כלל את המציאות. מה שהסרטתם, זה מה שיראו בהסרטה. אם כן למה צריך את העיבוד? אז כאן יש את הנושא הזה של הליטוש, העריכה והסידור של הצילומים שהופך את הכול ליחידה מסודרת ונוחה לעין לצפייה.

אנשים שרוצים באמת ליהנות מצילומי הוידאו שהם צילמו, לא יוותרו על עריכה מקצועית.

איך תדעו שהגעתם לכתובת הנכונה?

כשאתם מחפשים עורך וידאו, עליכם לשים לב שהגעתם לכתובת הנכונה. במיוחד אם מדובר בצילומים של אירועים מיוחדים או של שמחה מרגשת אחרת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם למסור את העבודה לעורכי וידאו שלא באמת מכירים את התחום ולא ממש יודעים איך וכיצד לבצע את המשימה. לא פעם קורה שהעריכה לא רק שלא משפרת את התוצאה אלא שהיא מעוותת אותה. דברים לא נאים כלל כפי שהיו במציאות ובוודאי שלא יכולים להוות מזכרת מהאירוע שהיה.

אז תכל'ס, איך יודעים מי הוא אכן איש מקצוע שיעשה את העבודה?

כאן יש את הכללים הפשוטים שמסייעים לנו בבחירה בכל תחום.

  1. בירור לגבי ניסיון וותק
  2. צפייה בתיק עבודות
  3. שיחה עם לקוחות קודמים

הדבר הראשון הוא פשוט לבדוק ולברר ולשאול פרטים לגבי הרמה המקצועית של עורך הוידאו. זה אומר בירור לגבי הניסיון שיש לו בתחום, כמה שנות וותק וכמובן האם הוא איש מקצוע מומחה שיעשה את העבודה במקצועיות.

הדבר השני היא צפייה בתיק עבודות של איש המקצוע. לרוב עורכי הוידאו יש כבר תיק מסודר עם עבודות שהם עשו כאשר זה בעצם מהווה ההוכחה לגבי הרמה המקצועית שלהם. שיחה עם לקוחות תיתן לכם תמונה ברורה לגבי השירות והתוצאות וכך תדעו לקבוע האם אכן אתם מעוניינים גם כן בשירות. המאמר בשיתוף טופ צלמים